1.Miért a Mancsonline-on keresztül történik a fizetés?
Úgy tudjuk garantálni mind a foglalást, mint az esetleges kényelmes lemondást, legyen az a gazdik vagy akár a szitter oldaláról, ha a Mancsonline-on keresztül történik meg a szolgáltatási összeg kifizetése.
A fizetés technikailag a gazdi és a szitter között történik közvetlenül. A Mancsonline csak támogatja a folyamatot.
A gazdi és a szitter egyaránt 72 órán belül, a szolgáltatás megkezdése előtt szabadon lemondhatja a Kutyasétáltatás vagy Napközi szolgáltatást.
2. Miért jó, ha a Mancsonline-on keresztül bonyolítom le az egyeztetéseket?
A foglalást követően a rendszer elindítja az adott foglaláshoz tartozó Chat-et, melyen keresztül egyeztethetitek a részleteket. Ezt követően történik meg a foglalás visszaigazolása. Ezzel biztosítható, hogy a felek a megállapodásnak megfelelően folytatják közös együttműködésüket és így az esetlegesen előforduló vitás esetek is könnyebben megoldhatók, mely mindkét fél érdeke.
3. Mi a teendő, ha valaki megkér, hogy a Mancsonline-on kívül foglaljak vagy fizessek?
A Mancsonline csak akkor tudja megfelelően biztosítani a mindkét fél számára lehető legbiztonságosabb feltételeket, ha rajtunk keresztül történik meg a foglalás és a foglalások kezelése.
Ennek megfelelően mindkét félnek érdeke, hogy minden ezen a csatornán valósuljon meg.
Mi teljes mértékben megbízunk a honlapra regisztrált szitterekben, de ha valamiért mégis hasonló esettel találkoznál kérlek mondj nemet és tudasd velünk a profilok alatt található Profil jelentése gombra kattintva vagy a hello@mancsonline.hu email címen.
4. Személyes adataid védelmére is kiemelt figyelmet fordítunk.
Bankkártya adataidat a fizetési szolgáltató kezeli, személyes adataid pedig titkosítva vannak. A fizetési szolgáltatóval egyedi azonosítók alapján kommunikálunk.
A gazdi számlája a szolgáltatás megkezdése előtt terhelődik, a szitter a szolgáltatást követő 72 óra elteltével kerül kifizetésre. Ezáltal a kifizetések tisztességesek és időben megfelelő módon zajlanak mindkét fél számára.
